Bukmacher LVBet startuje z kampanią reklamową „Republika KUBY”, co dla graczy oznacza przede wszystkim moc promocji i bonusów. Natomiast nowi użytkownicy serwisu bukmacherskiego LVBet będą mogli skorzystać ze znacznie zwiększonego bonusu powitalnego, który w tej chwili jest najwyższym pakietem startowym u bukmacherów w Polsce.
W ramach nowej kampanii promocyjnej powstał spot, w którym wizerunek Kuby Błaszczykowskiego i innych zawodników Wisły Kraków pojawia się na tle kubańskiej scenerii. Przy dźwiękach gorących kubańskich rytmów wyświetla się też hasło „Dołącz do Republiki KUBY”. Za realizację całej kampanii promocyjnej odpowiada studio produkcyjne ARTCORE. Spot ma być szeroko emitowany w kanałach sportowych, na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Kampania ma charakter marketingu 360°, czyli kompleksowych, zintegrowanych działań przeprowadzanych podczas wielu różnych wydarzeń sportowych odbywających się w Polsce. Realizacja kampanii związana jest z aktywacją umowy o sponsoring drużyny „Białej Gwiazdy”.
Dla typerów kluczowe są jednak informacje na temat towarzyszących „Republice KUBY” promocji. Bukmacher LVBet przygotował nowy bonus powitalny, który wynosi aż 3333 zł – to najwyższa oferta na polskim rynku zakładów bukmacherskich. W jej skład wchodzi bonus od 1. depozytu do 2 tys. zł, bonus od 2. depozytu do 1 tys. zł oraz zakład bez ryzyka do 333 zł. LVBet zapowiada również, że gracze mogą się spodziewać rozmaitych konkursów oraz atrakcji innego typu, które staną się dostępne dla typerów od września. Poza tym w ślad za intensywnymi działaniami marketingowymi iść mają innowacje produktowe, dzięki którym typerzy będą mogli stawiać zakłady bukmacherskie LVBet jeszcze szybciej i łatwiej.
Reprezentantka LVBet, Monika Płaczkowska (General Sponsorship and Marketing Manager) podkreśla, że kampanii „Republika KUBY” przyświecała chęć stworzenia klimatu prawdziwego sportowego święta o co jest obecnie trudno w realiach światowej pandemii. Stąd zwiększenie bonusu na start i inne dodatkowe aktywności. Płaczkowska wyraziła też nadzieję, że wielopoziomowa kampania wykorzystująca gorący, kubański motyw pozwoli na zintensyfikowanie sportowych wrażeń, nawet jeśli mecze oglądane są najczęściej tylko w telewizji.
LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. działa legalnie na polskim rynku zakładów wzajemnych online od 2016 r. (zezwolenie PS4.6831.9.2016.EQK z dnia 13 maja 2016 r.). LVBet prowadzi także sprzedaż zakładów bukmacherskich poprzez sieć punktów naziemnych. Bukmacher jest aktualnie m.in. sponsorem głównym piłkarskiej Wisły Kraków oraz oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź.