Niedawno potwierdzona została informacja o przejęciu Totolotka przez niemiecką grupę Gauselmann, a już mamy wieści na temat planów nowego właściciela wobec najstarszej polskiej marki bukmacherskiej. Na szczęście informacje te są bardzo pozytywne i mamy nadzieję, że już niebawem polscy gracze będą mogli cieszyć się z nowoczesnych rozwiązań dotyczących gry online i w punktach sprzedaży. Zapowiadane zmiany mają być rewolucyjne i pochłoną dziesiątki milionów złotych. Na co konkretnie możemy liczyć?
Planowane inwestycje przebiegać mają na bardzo różnych poziomach, a na początek zmianom ulegną kwestie brandingowe. Bukmacher otrzyma nowe logo „ze słoneczkiem”, które jest rozpoznawalnym znakiem całej grupy Gauselmann, dlatego na pewno pojawi się ono w punktach stacjonarnych Totolotka, w kanałach online i wszelkiego typu materiałach marketingowych. Rebranding to jedno, ale graczy zapewne bardziej zainteresują plany poważnej modernizacji wszystkich lokali stacjonarnych bukmachera: ich remontu, wyposażenia w nowoczesne terminale i wprowadzenia innych udogodnień. Co więcej, w całym kraju powstać ma kilkadziesiąt punktów naziemnych o standardzie premium, gdzie możliwe będzie także oglądanie transmisji live z najbardziej ciekawych spotkań sportowych – na dużym ekranie i w świetnej jakości.
Równie przełomowe zmiany czekają stronę internetową i aplikację mobilną Totolotka. Poprawie ulec ma intuicyjność i szybkość działania kanałów online, a także ich strona wizualna. Znacznie większy nacisk położony ma być też na ofertę zakładów live, w przypadku których zapowiadane jest zwiększenie miesięcznej liczby zdarzeń do około 40 tys.
Jak podkreśla Prezes spółki Totolotek SA, Adam Lamentowicz, atutem pozyskanego inwestora jest nie tylko posiadanie nowoczesnej technologii, ale też chęć równoległego rozwoju systemu sprzedaży zakładów bukmacherskich przez kanały internetowe oraz punkty sprzedaży. Wszystko to ma służyć umocnieniu pozycji w branży jednego z największych bukmacherów w Polsce. Kiedy możemy spodziewać się zakończenia realizacji wszystkich planów nowego właściciela? Według zapowiedzi – wiosną 2020 r. Również wtedy poznamy nowy pakiet promocji produktowych, w którym znaleźć się powinny także te związane z piłkarskimi Mistrzostwami Europy.