Nie minął jeszcze tydzień, odkąd nowy legalny bukmacher Betclic uruchomił serwis zakładów bukmacherskich online, a już dziś dotarły do nas kolejne ekscytujące wieści. Betclic został sponsorem głównym klubu Piast Gliwice, który w ubiegłym sezonie zdobył mistrzostwo Polski.
Umowa obejmuje zarówno sezon 2019/2020, jak i 2020/2021 i daje bukmacherowi Betclic prawo do wykorzystywania wizerunków piłkarzy Piasta Gliwice oraz klubowego herbu. Co więcej, logo bukmachera zostanie umieszczone na strojach zawodników i to w najbardziej wyeksponowanym miejscu (na froncie koszulek meczowych), a także na stadionie i na profilach w mediach społecznościowych Piasta. Betclic może też prowadzić działania promocyjne wśród kibiców, np. poprzez konkursy w Internecie (social media i serwis www klubu) czy akcje promocyjne w trakcie meczów.
Z kolei prezes Piasta Gliwice, Paweł Żelem przyznaje, że świeżo podpisana umowa sponsorska to „największy w historii klubu kontrakt sponsorski”, co oznacza, że klub zapewnił sobie porządny dopływ środków finansowych. Trzymamy kciuki, aby przyczyniły się one do dalszych sukcesów obecnego Mistrza Polski, w tym do świetnych występów podczas kwalifikacji do Ligi Mistrzów.
Ze strony Betclic padają zapewnienia, że wspieranie polskiego sportu to jeden z kluczowych elementów strategii rozwoju marki i już niebawem usłyszymy o kolejnych umowach sponsorskich. To jednak nie wszystko, promocja bukmachera ma być intensywna oraz szeroko zakrojona i obejmować ma np. reklamę outdoorową, reklamę w TV i działania akwizycyjne.
Przypominamy, że bukmacher Betclic prowadzi legalną działalność w zakresie organizowania zakładów bukmacherskich online, a zezwolenie na nią otrzymał we wrześniu 2018 r. (numer PS4.6831.11.2017). W tej chwili można już zawierać zakłady w Betclic poprzez stronę internetową, a także aplikację mobilną bukmachera.