Klub piłkarski Warta Poznań ma nowego sponsora strategicznego. Do końca sezonu 2020/2021 będzie nim jeden z młodszych na polskim rynku bukmacherów – Totalbet Zakłady Bukmacherskie.
Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A., podkreśla, że poważne zmiany w klubie wprowadzane są już od półtora roku, jednak ciągle brakowało głównego sponsora, którego logo znalazłoby się w najważniejszym miejscu koszulek meczowych. Miejsce to było puste przez prawie rok, a od teraz widnieć tam będzie logo Totalbet. Farjaszewki sięgnął też po metafory ze świata bukmacherki, mówiąc: „wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że Totalbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ.” Z kolei Marcin Giera, wiceprezes zarządu Totalbet, zauważa, że tytuł sponsora strategicznego oznacza dużą odpowiedzialność, szczególnie gdy chodzi o klub z takimi tradycjami, jak Warta Poznań. Jednocześnie Giera wyraził radość z dołączenia do „Zielonej Rodziny” oraz nadzieję na wspólną grę w rozgrywkach Ekstraklasy.
Dzięki nowej umowie sponsorskiej kibice Warty Poznań skorzystają już wkrótce z dedykowanych im akcji promocyjnych bukmachera i co szczególnie ważne – bardzo szerokiej oferty zakładów bukmacherskich na mecze „Zielonych”.
Warto dodać, że w rozmowach między klubem a bukmacherem uczestniczyli też przedstawiciele serwisu internetowego SponsoringSport.pl. Portal ten służy łączeniu podmiotów ze świata sportu z podmiotami biznesowymi oraz informuje o najciekawszych projektach dotyczących marketingu i sponsoringu sportowego.