Biuro Obsługi Klienta (w skrócie BOK) to standard u wszystkich legalnych bukmacherów w Polsce. Jakie formy kontaktu dostępne są u internetowych bukmacherów i czym się cechują, wyjaśniamy poniżej. Na końcu artykułu znajduje się lista bukmacherów oferujących w Polsce legalne zakłady bukmacherskie i dostępnych u nich metod kontaktu wraz z godzinami, w jakich działa Biuro Obsługi Klienta w danej firmie.
W czym pomaga Biuro Obsługi Klienta u bukmacherów?
Pracownicy Biura Obsługi Klienta bukmachera mają za zadanie udzielać merytorycznych odpowiedzi na pytania użytkowników serwisu bukmacherskiego. Jeśli więc mamy jakiś techniczny problem, np. z rejestracją konta gracza, wypłatą środków finansowych czy znalezieniem zakładu sportowego na interesujące nas wydarzenie, możemy skorzystać ze wsparcia odpowiednio przeszkolonego konsultanta. Również w przypadku, gdy potrzebujemy wyjaśnienia, na czym polega konkretna oferta czy usługa bukmachera, także warto zapytać „u źródła”. Jeśli nie rozumiemy przykładowo, jakie są zasady danej promocji i czy możemy z niej skorzystać albo co oznacza jakieś oznaczenie, wyświetlające się przy wybranych zakładach, najszybciej dowiemy się tego, kontaktując się z BOK. Dzięki temu unikniemy nieporozumień i zaoszczędzimy czas (a może nawet pieniądze).
Jakie są formy kontaktu u bukmacherów?
Kontakt z każdym legalnym bukmacherem w Polsce możliwy jest na kilka wybranych sposobów. Bukmacherzy umożliwiają kontakt za pomocą czatu na żywo,infolinii, formularza kontaktowego czy e-maila. Możliwe jest także wysłanie tradycyjnego listu na adres korespondencyjny bukmachera, choć to obecnie najmniej popularna forma kontaktu – zajmuje najwięcej czasu i jest najbardziej kłopotliwa. Natomiast łatwość zadania pytania i szybkość uzyskania odpowiedzi to najważniejsze kryteria wyboru metody kontaktu przez graczy.
Z reguły najszybciej uzyskamy odpowiedź, kontaktując się z konsultantem przez czat na żywo (live chat) lub telefonicznie. Te formy kontaktu mają też tę zaletę, że możemy od razu wyjaśnić wiele wątpliwości, dopytując tak długo, aż wszystko będzie dla nas w pełni jasne. Jednak, o ile niemal wszyscy bukmacherzy udostępniają czat na żywo na swojej stronie internetowej, o tyle infolinia jest znacznie rzadziej wykorzystywana przez bukmacherów w Polsce. Poza tym zarówno infolinia, jak i czat na żywo to metody kontaktu, z których możemy skorzystać jedynie w godzinach pracy BOK (choć niektórzy bukmacherzy oferują całodobową pomoc konsultantów). Poza tymi godzinami pozostaje nam formularz kontaktowy lub wiadomość e-mail. Te metody kontaktu mają tę zaletę, że możemy na spokojnie opisać swój problem, a potem w dogodnej chwili zapoznać się z odpowiedzią. Nie musimy też czekać na połączenie z konsultantem.
Warto jednak pamiętać, że Biuro Obsługi Klienta to niejedyne wiarygodne źródło informacji na temat usług danego bukmachera. Najczęściej bukmacherzy internetowi przygotowują także specjalną podstronę z pomocą, gdzie zamieszczają bardzo rozbudowane materiały merytoryczne. Znajdziemy tam odpowiedzi na najbardziej powszechne pytania (tzw. FAQ), wyjaśnienia dotyczące poszczególnych czynności w serwisie czy dostępnych rodzajów zakładów itp.
Metody kontaktu: infolinia, e-mail, formularz kontaktowy
BOK działa: w godz. 8-24 codziennie
Siedziba: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa
4.2/5(6
głosów )
Ta strona korzysta z plików cookies, aby zapewnić najwyższą jakość usług. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich użycie. W każdej chwili możesz dokonać zmian dotyczących cookies w swojej przeglądarce.Akceptuję