Bukmacher Totolotek postawił na promocję poprzez rozpoznawalnego ambasadora marki, wybierając postać znaną nie tylko polskim kibicom. Łukasz Podolski, bo o nim mowa, został nową twarzą Totolotka.
Łukasz Podolski, jak wszyscy wiemy, jest z pochodzenia Polakiem, jednak od 2004 r. do 2017 r. był reprezentantem Niemiec w piłce nożnej. Wraz z reprezentacją zdobył złoty medal mistrzostw świata w Brazylii w 2014 r., może się też poszczycić rekordem polegającym na najszybciej strzelony gol dla kadry Niemiec. Grał m.in. w Bayernie Monachium, FC Köln i Arsenalu, a obecnie jest zawodnikiem klubu Vissel Kobe.
Współpraca z firmą hazardową nie jest dla Podolskiego nowością – jest on już ambasadorem XTiP, które tak jak Totolotek należy do grupy Gauselmann. Jeśli chodzi o promocje Totolotka, piłkarz ma udzielać swojego wizerunku w kampaniach reklamowych w punktach stacjonarnych oraz reklamach online. Bukmacher podkreśla bowiem, że zarówno klienci lokalów naziemnych, jak i ci internetowi są dla niego równie ważni. Działania promocyjne prowadzone przy udziale Podolskiego mają zwracać uwagę na wygodę rozwiązań oferowanych przez Totolotka, bez względu na to, czy gracze korzystają z aplikacji mobilnej, laptopa czy innowacyjnych terminali samoobsługowych w punktach naziemnych.
Dyrektor Marketingu w Totolotku, Mariusz Rzeczkowski, odsłania powody, dla których to właśnie Łukasz Podolski został wytypowany na ambasadora marki. Jak mówi, badania opinii społecznej jasno pokazują, że piłkarz jest powszechnie znany w Polsce i to zarówno, jeśli chodzi o stopień rozpoznawalności nazwiska, jak i twarzy. Co więcej, odbierany jest on przez Polaków bardzo pozytywnie.
Nowe posunięcia Totolotka w zakresie działań marketingowych to uzupełnienie inwestycji poczynionych w wielu innych obszarach oferty bukmachera odkąd marka została przejęta przez spółkę Merkur Sportwetten GmbH (należącą do grupy Gauselmann). Stale modernizowane są punkty stacjonarne, a strona internetowa zyskała zupełnie nowy design. Intensywnie rozbudowana została też oferta zakładów na żywo. Totolotek w 2019 r. został także Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski.