Pierwsze realne zmiany w usługach bukmachera Totolotek po przejęciu przez Grupę Gauselmann już się rozpoczęły. Udostępniona została nowa wersja serwisu online oraz otwarty został zmodernizowany punkt naziemny.
Nowa strona internetowa Totolotka
Co prawda strona pozostaje pod dotychczasowym adresem internetowym totolotek.pl, jednak wizualnie jest on nie do poznania, wprowadzono także wiele zmian dotyczących aspektów funkcjonalnych witryny. W serwisie zwiększono liczbę zdarzeń live w ciągu miesiąca – aż do 40 tys., wykorzystano nowoczesne rozwiązania w zakresie nawigacji w serwisie, dzięki czemu znalezienie właściwych zakładów jest wyjątkowo proste oraz udostępniono opcję Cash-out, dzięki której można zamknąć zakład przed czasem. Strona jest w pełni responsywna, jeśli chodzi o działanie na urządzeniach mobilnych, bukmacher zapowiada też rychłe pojawienie się nowej aplikacji mobilnej na urządzenia przenośne z systemem iOS oraz Android.
Nowy program lojalnościowy Totolotka
Zmianom uległ też program lojalnościowy Bet Club, w którym można zbierać punkty lojalnościowe, a następnie wymieniać ja na bonusy i środki na grę zarówno przez stronę internetową, jak i w punktach sprzedaży. Nowa odsłona programu to też bonus +50% za lojalność.
Pierwszy nowy punkt stacjonarny Totolotka
Grupa Gauselmann zapowiadała też, że inwestycja w modernizację Totolotka obejmie także punkty naziemne i faktycznie – pierwszy punkt sprzedaży jest już po remoncie, zmianach rebrandingowych oraz technologicznych. Mowa o lokalu przy ul Lanciego w Warszawie. Gracze już mogą korzystać w tym punkcie z terminali samoobsługowych oraz odebrać w nim bonus powitalny przeznaczony dla klientów punktów naziemnych. To oczywiście dopiero początek, ponieważ przemiana punktów stacjonarnych ma trwać aż do wiosny 2020 r. W wybranych lokalach udostępniane mają być transmisje wydarzeń sportowych na żywo i to dużym ekranie, a także będzie można tam napić się bezpłatnej kawy.