„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” to hasło najnowszej kampanii reklamowej STS. Polski bukmacher, który od lat posiada największy udział w legalnym rodzimym rynku zakładów wzajemnych, kontynuuje tym samym strategię marketingową z ubiegłego roku. Świeżutkie kreacje reklamowe możemy już zobaczyć w telewizji i w internecie.
Poprzednia kampania marketingowa STS bazowała na krótkim, lecz wymownym haśle „Wiedziałem”. Tym jednym słowem marketingowcy bukmachera podkreślali wiedzę sportową swoich graczy i ich umiejętności. Stawiając graczy na pierwszym miejscu, STS buduje wizerunek bukmachera, który umożliwia im praktyczne wykorzystanie zamiłowania do sportu i bogatej wiedzy na jego temat, dając szanse na wygraną. Podobnie jest w nowej odsłonie kampanii marketingowej, która idzie jednak o krok dalej. Bukmacher STS tworzy bowiem wizerunek firmy, która nie tylko docenia możliwości graczy, ale stara się też ich ośmielić tak, aby nie bali się sprawdzić swoich sił w bukmacherce. Realizacja tej strategii marketingowej ma zgodnie z założeniami uświadomić kibiców sportowych, że są gotowi na to, by wygrywać podczas obstawiania zakładów bukmacherskich.
Wdrażana kampania marketingowa ma charakter marketingu 360 stopni. Oznacza to, że przygotowane kreacje zobaczymy w różnych mediach: sportowych kanałach TV, na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w prasie drukowanej.
Do realizacji kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” STS zaangażował dom mediowy Blueway Com (planowanie i zakup mediów) oraz agencję Przestrzeń (przygotowanie kreacji). Finalnie stworzono 2 spoty reklamowe, 2 spoty sponsorskie, a także inne wersje o niestandardowym charakterze.
STS to największy legalny bukmacher w Polsce, który oferuje zakłady bukmacherskie poprzez stronę internetową, aplikację mobilną oraz sieć naziemnych punktów sprzedaży. Nowym graczom bukmacher STS udostępnia szeroką ofertę bonusów powitalnych, w tym: Pewne 1200 PLN na start, Wygrana lub zwrot 200 PLN, Pewne 25 PLN freebet oraz Pewne 20 PLN Betgames.