Lider legalnego rynku zakładów bukmacherskich w Polsce – STS i grająca w Ekstraklasie Jagiellonia Białystok przedłużyli umowę sponsorską na kolejne 4 sezony, czyli aż do czerwca 2025 r. W pierwszym roku nowego kontraktu STS będzie nadal sponsorem głównym „Jagi”. Współpraca obu partnerów trwa od 2017 r.
Zgodnie z nową umową w najbliższym sezonie logotyp STS będzie eksponowany na przodzie koszulek piłkarzy, a później na ich rękawkach. Przez kolejne 4 sezony logotyp prezentowany będzie też np. na bandach stałych, LED oraz ściankach prasowych w czasie meczów odbywających się w Białymstoku. Współpraca ma przebiegać także w mediach społecznościowych i na stronie internetowej, a online i offline prowadzone mają być dedykowane aktywacje przeznaczone dla klubu i kibiców.
Jak podkreśla Mateusz Juroszek, prezes STS, firma bukmacherska wspiera wiele klubów, organizacji sportowych oraz kibiców i jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Natomiast Jagiellonia Białystok to jeden z partnerów bukmachera (obok np. PZPN), z którym współpraca trwa najdłużej. Z kolei Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS dodaje, że negocjacje dotyczące warunków nowego kontraktu rozpoczęto już na ponad pół roku przez wygaśnięciem obowiązującej umowy, dzięki czemu obaj partnerzy mieli czas na wypracowanie optymalnych rozwiązań.
Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok zauważa, że rozpoczynanie negocjacji z tak dużym wyprzedzeniem jest bardzo rzadkie i świadczy o tym, że bukmacher STS jest stabilnym partnerem godnym zaufania. Wiceprezes Jagiellonii Białystok potwierdza też, że współpraca od samego początku jest wzorowa i niejednokrotnie wychodziła poza zwykłą współpracę klubu sportowego i sponsora.