Największy bukmacher w Polsce, STS, wprowadza na polski rynek bukmacherski kolejną innowację. „Betbooster” to opcja, która ułatwia obstawianie zakładów bukmacherskich, prezentując graczowi cenne informacje na temat konkretnych wydarzeń sportowych. Bukmacher STS może pochwalić się wyłącznością na „Betbooster” w Polsce, a na całym świecie produkt stosowany jest jak na razie tylko przez 3 firmy. Dostawca usługi to izraelska firma LVision.
Innowacyjny widżet bazuje na sztucznej inteligencji, przede wszystkim na machine learning. W dużym uproszczeniu chodzi więc o algorytmy, które są z automatu doskonalone w oparciu o zdobywane przez nie doświadczenie. Jeśli gracz chce obstawić wybrany mecz, po wejściu w zakład, „Betbooster” wyświetli mu najciekawsze statystyki z wcześniejszych meczów grających drużyn i wskaże te zakłady, które można odnieść do przedstawionych statystyk.
Jak mówi Mateusz Juroszek, prezes STS, firma po raz kolejny umacnia się na polskim rynku zakładów wzajemnych – nie tylko posiadając zdecydowaną większość udziałów w rynku, ale też przodując pod względem zaawansowanej technologii i innowacji. Wprowadzenie nowej opcji to też element konsekwentnej strategii budowania przewag konkurencyjnych w Polsce i za granicą – podkreśla Juroszek.
Na początek „Betbooster” pojawił się na stronie internetowej STS, a niebawem będzie dostępny także na mobilnej wersji serwisu i w aplikacji. Początkowo widżet udostępniony zostanie dla pełnej oferty zakładów na piłkę nożną, a następnie – tenisa. Za kilka miesięcy opcja będzie obsługiwać kilkanaście dyscyplin sportowych.